kindaweird

2010-04-25
14:49:41

Nice.
Hej.
Lördagen var typ nice.
Jag vaknade typ 9 för att mina kusiner skulle hit. Min moster skulle få barn :) En liten kusin :D
Sedan.. Så kom William helt random :) Så gick vi på en liten promenad nere på stranden och försökte kasta macka (inte lyckat) haha.
Sedan.. skjutsade han mig till lje där vi träffade hela gänget en stund.
Sedan åkte vi hem till mig igen..
Sedan var jag hemma ett litet tag. Innan jag åkte till dendär festen. Där var det fullt med folk och nice stämning.
Var tvungen att dra vid 10 och så.. Det var lite trist.
Men annars vare nice.
Ska snart dra iväg till elgitarren. Nice.
Sedan vet jag inte vad jag ska hitta på.. Plugga gitarr och bild antar jag.
Tjarå.
Jag har nog slagit världsrekord i flest "nice" i ett och samma blogginlägg.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: