kindaweird

2010-05-01
00:37:10

Valborg.
Hej.
Hemma från valborgfest och ganska trött.
Imorgon ska jag chilla hemma. Lyssna på hög musik, jag älskar att vara ensam hemma.
Idag har jag varit i skolan. I typ.. 5 timmar. Sedan åkte jag och Noomi hem till mig. Sedan tog vi moppen till ua. Det gick inte bra. Vi åkte hemskt fel och var tvungna att stanna på en raksträcka som luktade skit. Det tyckte vi var lite mysigt sådär. Vi skyndade därifrån och hittade tillslut. Sedan köpte vi godis och tjockade i stan. Det var trevligt. Testade även nya Rockstar som har kommit till ua nu (EB i know.). Den va niice. Energy Cola var det. (Rockstar är en energidryck ifall ni inte visste.. )
Jao, sedan dissade min kusin mig på stan. Det var lite ledsamt. Jag vet inte om han såg mig. Men ändå.
Sedan va jag och Noomi tillbaka i lje. Efter att vi hade kissat i skogen i Forshälla haha ! I lje va vi lite mysiga och tittade på måsar som satt bredvid varandra. Det var fint.
Efter det va jag på festen. Hemma hos william. Mycket folk var det.
Usch va icke entusiastisk jag är.
Tråkigt inlägg beskriver rolig dag.
Jag är bra på att skriva :]

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: