kindaweird

2010-08-11
12:48:57

rubriker suger.
oooh jisses.
insåg att gymnasiet börjar när som helst !
Läskigt.
Ni som inte vet, så går jag medieprogrammet. Inne i uddevalla.
Det kommer bli skitkul verkligen, är astaggad, men palla första dagarna! Hela klassen består då av ensambarn som inte känner någon överhuvudtaget. Fast så är det ju för alla första dagen på gymnasiet.

Jag sov över hos william igår btw. Fick tag på honom. Sedan på kvällen så satt vi på stranden i typ 3 timmar och pratade och lyssnade på några hippies som spelade gitarr runt en eld. Mysigt.

Idag ska jag vara med ella. Vi har inget planerat, så vi får se vad vi hittar på.

Nu måste jag gå och borsta mitt hår, för såhär kan vi inte ha det.

Kommentar:
#1: sarah

rix fm festivalen på söndag , tagga ?! :D

2010-08-11 @ 15:28:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: