kindaweird

2010-08-13
21:04:30

Youtubers ! :D
Okej, eftersom YouTube är en del av mitt liv just nu så måste jag skriva lite om allt folk jag subscribar till.
Mina damer och herrar, utan inbördes ordning, 9 helt otroliga vloggare:


MysteryGuitarMan & jp
Joe Penna, han är sjuuuuuukt skillad på massvis med instrument. Plus att han är grym på filmredigering, vilket är något jag vill jobba med i framtiden :) Älskar hans videos, han äger.


Tabs24x7 & Tabs24x7official.
Jag vet inte hur jag hittade tabby, men har följt henne i ett halvår snart och hon äger på att göra random videos, och så har hon en skön humor.


DeStorm ofc, han är hjärnan bakom klippet jag la upp för ett tag sedan, det här. Han är jättekreativ och jag älskar hans musik.


AnaGiina, en svensk bloggerska. Följer inte hennes blogg, men hennes videoinlägg är sjukt underhållande.


RayWilliamJohnson, visar helt sjuka klipp och kommenterar dom. HAHA är allt jag kan säga.


BrittaniLouiseTaylor, en helt galen tjej som är helskön och är awesome på att göra grymma covers.


Min absoluta favorit of all time, ShaneDawsonTV. Shane är den mest awesomma människa jag vet. Han har en jättefin personlighet och en helt sjuk humor. Har kollat hans videor hela mitt liv känns det som. Tja, några år är det iallafall. Subscribar till hans andra kanal ShaneDawsonTV2 också..


haha, ännu en kille med sjuk humor, Mitchell Davis. Also known as livelavalive. Började alldeles nyss kolla hans videos, men satan, han är awesome.


Och sist men inte minst, Fred. Killen var som mest awesome när han var liten. Nu har han blivit stor och hans videor har blivit trista.. Men kan inte sluta kolla iallafall :')

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: