kindaweird

2010-12-10
17:05:12

Dag 02. Min första kärlek.
Min första kärlek kan man kalla olycklig kärlek. Men fortfarande helt underbar. Första gången man upplever kärlek kan ju inte vara något annat.
Vi tränade på samma ställe. Jag gick i sjuan och han var typ.. 17-18 år. Från första gång jag såg honom kunde jag inte sluta titta på honom. Jag tränade väldigt mycket då, bara för att få se honom. Jag sprang nära honom, bara för att få vara lite närmare honom. 
Jag vet. Det låter kanske sjukt, eller galet? Men det var verkligen så. Sedan, efter några månader slutade han träna. Då dog det ut.
Ella, min bästa kompis då, var den enda jag vågade berätta för. Hon var med mig hela tiden och tränade hela tiden med mig. Underbar tid.

Sedan, min första seriösa relation var med Jonatan. Jag gick i åttan då tror jag.. eller nian. Nej jag vet inte. Det varade i typ en månad. Jag vet inte om det va så seriöst.. men vi är vänner nu iallafall. Han är en sjukt grym kille.



Kommentar:
#1: ellabella :D

nämen så längesen (;

2010-12-10 @ 19:28:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: