kindaweird

2010-12-13
21:43:45

Dag 05. Vad är kärlek?
Kärlek är så mycket mer än bara ett ord.
Kärlek går knappt ens att förklara med ord.
Det är en känsla som är så otroligt underbar.
En bubblande känsla i magen, som tusentals små fjärilar som flyger upp och får din mun att le utan att du kan göra någonting åt det. Fjärilar som får dina ögon att tåras av lycka bara genom att titta på den du älskar.
Det gör ont ibland. Men när du bara slappnar av och njuter av känslan så är det någonting du bara älskar. Du är känslan av att älska. Det är faktiskt så. För mig iallafall.

Så tänker jag om kärleken.

Kommentar:
#1: mamma

Så underbart skrivet! Du solen på min himmel är för alltid lindad runt mitt hjärta. Älskar dig såååå, finaste!

2011-02-15 @ 03:40:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: