kindaweird

2010-02-27
01:48:03

Skate..
Idag var det fredag :D
Vilket innebär bra.
Kan ta och gå igenom dagen lite snabbt sådär bara för att det var mys.
Vaknade vid typ.. halv elva, gick upp vid halv ett, duschade, gjorde mig iordning, och åkte sedan in till lje. Där träffade jag L.A och så åkte vi skabbtåg till gbg :-)
Sen gick vi runt massa, chilla vanilla, köpte lite latte, skämde ut oss litegranna och så köpte ella lite skor och sånt..  och jag köpte en skateboard *0*
Efter det åkte jag hem.. Åt pizza, sedan vare chillmode i mitt rum :')
Min lillasyster hade engagerat sig och tänt ljus och massa gulligull :-)
Så där inne va jag alldeles själv, med min skateboard, min gitarr, musik, cheezballz & cola. Yey ^-^
Sedan brann min dator upp.
-_O
Bara för att den stog i sängen och tyckte att det var på tok för varmt där. Mes.
Aja.. Då fixade jag ansiktsmask höhö. Sedan lyssnade jag på musik igen. När datorn hade tröttnat på att vara död och lugnat ner sig lite.
Haaalelujah.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: