kindaweird

2010-07-16
22:37:45

Tråkigt inlägg om dagen.
Okej nu hade jag tänkt skriva ett riktigt långt och tråkigt inlägg, så får vi se hur många som orkar sig igenom det.
(-:

Idag har jag vaknat sent, fick en aning panik för att jag försovt mig. Sedan åkte jag till noomi. Vi gick till en tant som skällde på oss. Sedan tog vi lite kort. Det var väldigt varmt och mycket trevligt. Efter det så åkte vi hem till henne och bytte om. Och sedan så drog vi till ljungskile och träffade på lite pojkvänner. Det var också trevligt. Sedan så stack noomi och filip. Så jag och william var mystiska och smög på dom bakom en buske. Men vi faila. För dom tog en annan väg än där vi stog. Ja, sedan åkte vi och köpte glass. Och sedan åkte vi hem till william. Så skulle han äta, så jag åkte till sarah som satt med jessica och åt glass (hette hon jessica? Ja, det gjorde hon nog). Det var gott. Efter det åkte jag hem och åt grillmat. Det var också gott. Men inte lika gott, för jag åt alldeles för mycket och har nu superont i magen.

brb, måste verkligen kissa.

tbx, iaf.. Jag har superont i magen för att jag är sjukt mätt och håller på att dö.
Jag borde städa mitt rum, men jag är inte helt säker på om jag orkar det.
Imorn ska jag vara hemma. Eller nä förresten. Jag ska upp, jättetidigt för att söga hejdå till noomi som flyttar till stockholm typ. Jag kommer dö. Helt sjukt vad jag kommer sakna henne. Ja, iaf. Sedan ska jag vara hemma hela dagen hade jag tänkt. Och sedan på kvällen är det fest. Det är lite nice.
En eloge till er som lyckats ta er igenom texten. Jag hade verkligen inte pallat. Haha x)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: