kindaweird

2010-07-03
01:40:49

nattsuuuuudd :o
Nattsudd i uddevalla med två tjejor igår :)
Träffade även på pojkarna, sedan gick dom och åkte skateboard.
Sedan åkte vi liten buss hem.
Sedan vart vi i Lje ett tag. Efter det åkte jag och Noomi hem, vid 12 någonting.
Sedan kollade vi på film. Och jag höll på och dö flera gånger om p.g.a. Johnny Depp i crybaby.
Sedan.. hm..
klockan 4 somnade vi.
Bilderna är tagna från sarahs blogg :)
Det här klippet har jag och Noomi nördat, hela natten. Satan vad bra det är.
Klockan två vaknade vi, och dog lite till p.g.a. värmen.
Sedan drog vi till stranden och badade massa :)
Sedan skulle jag åka hem. Och så har jag typ chillat. Kollat på scary movie.
Fan va bra den är x)
Imorn ska jag nog.. bada. Igen.
Fast med pojkarna.
Yes. Så blir det.
:-)

Kommentarer:
#1: NOMIE XD

Oh my GOOOD!! :o

Man blir helt kär, så sjuuukt fint :'D

Maxxa hela natten, älskar den mer än ever <33!



Puss på magen :)!

2010-07-08 @ 23:14:57
#2: matilda

Ja fyfan ! Kan inte sluta lyssna heller ;(

ÄLSK !

2010-07-08 @ 23:35:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: