kindaweird

2010-10-22
01:29:20

Bara för att jag är tråkig

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[x] kär
[/] glad
[/] trött
[ ] vild
[/] lugn
[ ] nervös
[ ] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[/] Sjuk
[/] stressad
[ ] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: Ingen förstår sig på mig :)
Någon som du längtar efter: william !
Något som du längtar efter: lov, skolan (?!)

Någon som du hatar: Ja, litegrann. Men det är fult att hata, så jag låter det bara vara.
Vem kramade du senast: hm.. william säkert (:
Vem kysste du senast: william
Vem ringde dej senast: hm.. mamma
Vem ringde du senast: pappa
Har du några kärleksproblem: Nej.
Har du ätit något idag: Ah. Pepparkaka
Har du gråtit idag: kanske. nej, jag tror inte det.
Har du skrattat idag: Ohja. Svinkul i skolan !

JAG:
Är singel: Noo !
Saknar någon just nu: Ja..
Är rädd för att bli övergiven: Det är man väl alltid? Eller ? va ?
Svär ofta: Idag har jag svärt ovanligt mycket. Min lillasyster skällde på mig.. Pappa också..
Sjunger i duschen: Självklart.
Morgonperson: gillar att vara uppe tidigt, men hatar att gå upp tidigt.
Är kär i kärleken: Ja det är jag nog.
Skrattar åt mina egna skämt: Ajjemen!
Vill ha barn: Absolut.
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: Nej.

HAR DU:
Glasögon/linser: nup
Piercingar: Nej, tyvärr..
Syskon: Yes, 1
Pojk/flickvän: Ja. Min älskling.
Jobb: Ne.
För många vänner: Vafan är det för fråga? Åh vad sur jag blir.
Rymt hemifrån någon gång: Jo.
Färgat håret: Alot.
Bra självförtroende: Nej
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja.
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Brutit ett ben någon gång: Noope
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Yes.
Somnat gråtande: Haha, william ;)

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: ööööh ? ah?
Ha ångest: Alldeles för ofta.
Drömma mardrömmar: Njäääe
Klä dig i svart: inte ovanligt mycket, nej.
Hata folk: Nej.
Lita på folk: Ja det brukar jag.

SISTA PERSONEN SOM:
Du delade en dricka med: Hm.. ingen aning.. william tror jag
Du fick sms från: hm.. louise tror jag
Du snackade med på msn: Kristiiiin


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: