kindaweird

2012-01-19
19:52:22

Lite frågor sådär.
Matvanor:
Bästa maträtt? Ungefär allt som har med pasta att göra. Italienskt.
Bästa dryck? Färsk apelsinjuice och kaffe.
Hat dryck och maträtt? Dryck: mjölk, maträtt: all sorts husmanskost. Blä!!
Bästa alkoholdryck? Rödvin.
Använder du smör på smörgåsen? Beror helt på vad jag tänkt lägga på.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis såklart.
Favoritglass? Glass är inget jag helst köper.. Men om jag måste välja blir det nog blåbär. Med blåbärsbitar i.
Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Det är inte mycket alls just nu så kan inte riktigt säga på ett ungefär. Ska dock bli oftare. Ska sluta lägga pengar på onödiga saker.
Har du mer skor än kläder? Verkligen inte. Hade jag varit tjej så kanske det skulle varit ja som svar. Skor liksom.
Favoritplagg? Mitt triangel-linne från ASOS får jag nog svara. Och till utséende svarar jag USA-tröjan.
Hatplagg? Ett par speciella ljusa jeans jag helst inte drar på mig.
Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Ska börja plugga på gymnasiet i höst, pepp som satan!!
Vad vill du bli? Antingen stylist eller makeup-artist. Kanske blir något annat när tiden väl är kommen. Det är det som är så pirrande spännande.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Don’t know yet.
Är lönen viktigast? Den spelar stor roll men inte huvudsaken. Huvudsaken är väl att man trivs med vad man jobbar med. Tror jag, jag är ju inte erfaren än.
Boende:
Lägenhet eller hus? Lägenheter är himla mycket mysigare.
Framtidsplaner med boende? Få det bra på båda ställena jag ska bo på nu och hoppar vi längre fram har jag planer på att lämna Sverige och upptäcka världen. Så svårt att säga.
Litet eller jättestort? Får nog säga litet, enklare att få mysigt. Stort är lockande med såklart.
Landet eller mitt i stan? Mitt i stan. Skulle uppskatta att åka till landet i såna fall.
Mysigt eller sterilt? Så mysigt att man blir vimmelkantig.

Matvanor:
Bästa maträtt? Pastasallad eller grekisk sallad. Eller rotfrukter i ugnen.
Bästa dryck? Mjölk. Kaffe.
Hat dryck och maträtt? Grapefruktsjuice eller blodapelsinsjuice. Skaldjur, musslor och krabbor och sånt.
Bästa alkoholdryck? Cider.
Använder du smör på smörgåsen? Alltid.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis.
Favoritglass? Magnum mandel. Eller nogger!


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Sjukt lite, typ några hundra max. Slösar alla pengar på tuggummi. Trots att jag inte får tugga tuggummi för tandläkarn :(
Har du mer skor än kläder? Verkligen inte.
Favoritplagg? Blå asmysig tröja från JC. Jätteenkel, men sjukt skön.
Hatplagg? Hel mjukisdress. Ingenting jag har men..


Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Media, andra året på gymnasiet.
Vad vill du bli? Grafisk designer eller jobba i ett filmteam.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jodå.
Är lönen viktigast? Nej, det är viktigast att jag älskar mitt jobb.


Boende:
Lägenhet eller hus? Jag bor i hus, men vill ha lägenhet sen.
Framtidsplaner med boende? Har inga. Vill till götet dock.
Litet eller jättestort? Litet är gosigt. Men inte för litet.
Landet eller mitt i stan? Jag är lite delad. Skulle nog få lite panik mitt i stan för jag har levt på landet hela livet.
Mysigt eller sterilt? Sjukt mysigt! Sterila, helt vitt inredda hus är ingenting jag trivs i.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: