kindaweird

2012-11-28
13:01:30

att tala inför folk.
Okej. Nu går jag mot min egen död. Muntliga nationella. Ska snart hålla ett tal som är så dåligt att jag skäms bara av att titta på de förskrämda stödordslapparna bredvid mig.
Fattar inte att jag ens gör det här. Jag är nog helt. sjuk. i. huvudet.
Har aldrig någonsin varit såhär missnöjd med ett tal, det är osammanhängande, ointressant, har en usel inledning och ett ännu sämre avslut. och allt därimellan är fesljummen lättmjölk.

För att inte nämna mina stödord. Jag har verkligen lyckats skala bort så mycket av meningarna att jag själv inte har någon aning om vad ursprungsmeningarna var. 

"Ett annat - människan - Katniss"

Dygnade också. Har mörka påsar under ögonen efter nattens talskrivande. Man hade ju hoppats på att det skulle resultera i ett bra tal, med tanke på all möda. Men nej, det enda jag fick var påsar. Under ögonen. Stärker mitt självförtroende inför talet, ohyes.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: