kindaweird

2012-11-16
10:28:00

det här med att vakna

Ni vet sådana personer som jämt springer in i klassrummet 10 minuter försent och under sin livstid motvilligt förstört en uppsjö av morgongenomgångar?
Personer som jämt kommer fem minuter försent till kalaset?
Personer som alltid lyckas missa bussen till första dejten?
I den persongruppen hittar ni mig. Allra längst fram står jag och skäms.

Igår missade jag min religionslektion. Läraren tittade besviket på mig när jag hasade mig in i klassrummet (vid lektionens slut) med hängande huvud och svansen mellan benen. "Jaha du Matilda, kommer du inte på morgondagens 09.00-lektion så får du en skriftlig varning"

!!!!!!!!!!!!!

Detta togs på största möjliga allvar. Såhär såg gårkvällen ut:

1. 20.00 Stänga av datorn för att varva ner.
2. 20:00 Dricka koffeinfritt te och ta en dusch så jag blir seg i kroppen.
3. 21.00 Ha allt packat och klart, kläder framlagda.
4. 21.30 Sängen. Lyssna på harmonisk meditationsmusik och kattkurr.
5. 22.00 Sova

Vaknar 10.56.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: