kindaweird

2013-04-10
18:12:09

Jag hatar elektronik. Opålitlig skit.
I förrgår dog min dator. Idag lämnade jag in den till teknikern som återupplivade den och nu är allting på den borta. Fatta hur mycket foton jag har tagit som är borta nu.

Pros:
Den går i minst 2000km/h. I jämförelse med den gamla takten (ungefär lika snabbt som en blind sköldpadda med brutet ben i gyttja och motvind) så är detta fantastiska takter. 
Den är helt fri från virus och andra sjukdomar.
 
Cons:
Tre års bilder, filmande, dagboksskrivande, författande, fotojobb osv är helt borta.

Ursäkta mig, ska gå och gråta en skvätt och sedan fortsätta kopiera bilder från alla sociala medier och plocka ut skolarbeten i mina 863 skolmail..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: