kindaweird

2013-08-23
15:33:15

Min sommar.
Det är fredag, jag är ledig och små regndroppar flyger förvirrat omkring utanför fönstret och inväntar ösregnet. Jag sitter i mjukiskläder och fläta i min bäddade säng och har inte lust med någonting. Så jag bestämde mig för att kolla igenom fotoalbumet och se vad jag har haft för mig den här sommaren.

Två dagar efter studenten flydde jag och tove landet och satte oss på ett plan mot cypern. Den roligaste veckan någonsin. Fy satan vad jag saknar det.
 
När jag kom hem visade jag semesterbilder för min katt som verkade måttligt intresserad. Hon var mest glad att se mig. Jag drog på mig alla förkylningsvarianter man kan ha och hade ögoninflammation ett par dagar.
Vi sålde huset jag växt upp i och åt mängder med glass och godis för att inte deppa ihop under flytten.
Vi firade midsommar uppe hos morfar och hade riktigt fult väder. Ingen orkade pynta midsommarstången med blommor och regnet gjorde att den blev aningen sne.
Vi passade småkusiner en vecka och var på stranden varje dag.
Jag åkte till Bråvalla. Och så tog jag, Tove och Alex en tripp till Liseberg för att träffa Anthon, Joaqiuin och Johanna, men de kunde inte komma.

Jag, mamma och maya roadtripade runt på kusten i tre dagar. Fantastiskt faktiskt.
Sista dagen innan hemresa.
Vi firade bästa Ida som fyllt 19 bast. Och så var det personalfest.

Det var väl det. Min sommar. Jag har visserligen jobbat hela sommaren, men jag hade ändå velat hinna med lite mer. Sommaren 2014, kom hit nu!

Kommentarer:
#1: Idaaaaa

Blir en massa mys under hösten, vi får träffas en massa i höst så att hösten blir fantastig!

2013-08-23 @ 18:51:51
#2: Idaaaaa

FANTASKISKT ** :D

2013-08-23 @ 18:52:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: