kindaweird

2013-12-05
10:36:00

Nej vad tråkigt, en såndär lista igen.

Nämn något som gjorde dig glad igår:

 

Vad gjorde du kl 08 imorse:

Sov

 

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Drack ljummet te istället för kallt.

 

Det sista du sa högt:
Vet ej, pratar nonsens med katten hela tiden.

 

Det senaste någon sa till dig:
"Hejdå!"

 

Vad har du druckit idag:

Blueberry-muffin-te

 

Vad var det senaste du köpte:
Tre bananer, tunnbröd och skinkost på tub. fina grejer.

 

Vad är det för väder hos dig nu:
Regn och märkligt jämnt ljusgrått.

 

Godaste glassmaken:
Cookie Dough (B&J)

 

Drömmer du mardrömmar:
Ytterst sällan.

 

Trivs du med din linje?
Mycket nöjd över mitt gymnasieval. Trivdes som fisken i vattnet.

 

Favoritklädsel:
alltså. mjukisbyxor, ankelsockar och en stor tisha är ju det optimala. men om jag ska visa mig för människor; trasiga jeans och min svarta favvotröja.

 

Favoritlåt just nu:

har lyssnat på den här varje dag sen den visades i tv och fan, får fortfarande rysningar.

 

Vad ser du om du tittar till höger:
Ugn.

 

Höger eller vänsterhänt:
Jättehöger.

 

Humör just nu:
Trött, utsvulten (men inte hungrig) och lite neråt. Migrändag.

 

Sommarplaner:?
Har inte ens hunnit fundera på sommaren. Vill flytta och vara kär.

 

Spelar du något instrument:
Klassisk gitarr. Och piano. Har även en bas, elgitarr, ukulele och munspel,

 

Morgon eller nattmänniska:
Väldigt mycket natt.

 

Vad är viktigast för dig:
Kärlek, familj, mat, förändringar och att få skratta.

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: