kindaweird

2013-01-30
23:28:00

back to reality
(weheartit)

Det är ganska skönt att vara borta från omvärlden såhär som jag är när jag är sjuk. Har inte fått träffa varken Theo eller vänner eller vistas i skolan på en hel vecka idag. Fruktansvärt, men nyttigt. Som fiskolja ungefär.
 
På min egna tid har jag lyssnat väldigt mycket på musik, druckit alldeles för många koppar rykande blåbärste, tagit långa många varma duschar, löst en massa sudokus, legat vaken långa nätter i djupa tankar och fått reda på lite mer om vem jag vill vara.

Imorgon ska jag tillbaka till verkligheten. Studiebidraget kommer och jag firar med att åka till stan själv och köpa mig något fint. På kvällen ska jag på pojkväns konsert på bryggeriet. Kom dit vetja! 
 
Usch vad jag har saknat honom. Dock får jag inte röra honom eller gå till skolan på ett tag, för jag är fortfarande en bacill hela jag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: