kindaweird

2013-01-23
16:22:00

I'm sick of this
Tråkigt inlägg..

07:30 vaknar jag hos Theo med sinnessjuk halsont. I skolan pratar jag med skolsyster som snabbt schasar iväg mig när hon lyst i min hals med en liten lampa. Ger mig ett telefonnummer och säger "Det här är en rejäl halsfluss, åk till vårdcentralen direkt". Äsch tänker jag och går till lektionen. Blir bortschasad igen när min lärare hör hur jag låter, så jag åker hem.Tur det, för väl hemma har jag haft det såhär:

Kollar på dirty dancing (♥)
Börjar frysa
Läser av 39 graders feber
Kollar på Brave
Däckar
Gråter som ett barn fast med smink i hela ansiktet
Får i mig ipren
Däckar
Börjar svettas
och nu sitter jag upp äter jag piggelin

Heja ipren!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: