kindaweird

2013-10-17
14:28:00

Dagens - 17 oktober
Dagens humör: Taggad och högljudd

Dagens mående: Friskt. Äntligen.

Dagens borde: Städa va?

Dagens frisyr: Allt-hår-halvvägs-ur-tofsen-mitt-på-huvudet-kaos.

Dagens längtan: Dansa röva av mig på zumban ikväll.

Dagens klädsel: Ljusa jeansshorts, vit collagetröja och grå ankelsockar. Ett moln av sköljmedel omringar mig. Fina grejer.

Dagens planer: Hämta moppen som står 3 mil härifrån, köpa chips, gosa och träna.

Dagens vill ha: Dipp.

Dagens fundering: Varför ska jag hämta moppen på den regnigaste dagen hösten 2013 lyckats framställa?

Dagens beroende: Tumblr.

Dagens tråkigaste: Jag börjar få stubb på mina ben. De var ju så lena nyss..

Dagens låt: Aloe Blacc - I Need A Dollar


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: