kindaweird

2010-12-09
19:32:05

Dag 01. Om mig.
Namnet var Matilda Engelund.
Bor på västkusten i staden Uddevalla.
Bor tillsammans med min lillasyster, mamma och pappa, plus en liten katt, i en röd villa på landet.
Älskar att bo här faktiskt, även trots att det är 3 kilometer till stan.
Jag föddes en bit från Göteborg och flyttade hit när jag var 5 år.
Jag har en pojkvän som heter William som bor inne i "stan". Vi har snart varit tillsammans i 7 månader. ♥
What else?
Jo jag älskar verkligen musik. Det är det bästa som finns och det är någonting jag allting kommer älska. Det hoppas jag också att få jobba med i framtiden.
Gitarren kommer också högt upp på gillalistan. Spelar väldigt mycket och har gitarrlektion en gång i veckan. Spelar klassiskt. Alltså typ Bach och sånt. Har också gått på elgitarrlektioner och ska snart börja gå baslektioner.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: