kindaweird

2010-07-09
12:12:26

Nyckelpiga.
Tjenixen.
Åh, vad jag inte tycker om käcka hälsningsfraser.
Tänk dig typ, Henrik Dorsin, kommer in i ett rum och säger med sin allra käckaste röst:
- Hej hej hallå i stugan !
eller
- Tjenixen !

Herrejisses.
Min lillasyster har fått vattenkoppor. Eller vattkoppor som det tydligen heter. Alla klagar.
Och hon ser ut som en hudfärgad nyckelpiga med röda prickar. Fast betydligt fler prickar än vad en normal nyckelpiga har.
Hon hittade faktiskt en nyckelpiga igår. Med bara två prickar. Jag klagade lite på antalet prickar och sedan flög den iväg.
Hon måste ha blivit lite smittad av den.
Så hon har, efter mina djupa spekulationer, blivit en nyckelpiga.
Så är det.
Fint.


Jag älskar nyckelpigor btw. Dom är jättefina.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: