kindaweird

2010-07-20
03:42:09

Shuppa.
Matilda och mamma var och handlade idag. Kom hem med en hel del grejjer faktiskt.

- Nytt vanligt svart linne (mitt andra är spårlöst försvunnet wtf?)
- 3 par skor. Fred Perry skorna är faktiskt värda att nämna. inte min stil alls, men grymt schyssta.
- Samt blåa (och rosa) skosnören till mina converse :-)
- Ett armband.
- Rise Of Nations, datorspel.
- Rayman collection :D !
- Film
- Böcker..
- En herrans massa azum LPskivor som jag fick av en. Bland annat Batmanskivan längst ner här ! Grymt znigg.






Kommentarer:
#1: salivia

sv: man tackar och bockar! ja hàr àr de allt mysigt :)

2010-07-20 @ 09:35:58
#2: sarah (A)

hur mycket kostade fred perry skorna ? :O :D<3

2010-07-20 @ 20:54:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: