kindaweird

2010-06-14
01:12:36

15 onödiga fakta
Okej, ni som inte har följt mig länge, här kommer lite om mig.

Jag har varit med i en bilolycka.
Jag och far min körde av vägen, in i ett träd och ner på en strand. Allt gick ganska bra.

Jag äter knappt kött.
Usch och fy. Ryser av det.

Jag älskar namnen Oliver, Sakarias och Alexander.
ingen kommentar. Vet inte varför det är så. Har aldrig vetat, kommer aldrig få reda på't.

När jag flyttar hemifrån ska jag ha en katt, och den ska heta ninja. Eller gurka.

Om jag hade varit kille
hade jag hetat Jonathan, eller Max.

Jag kunde alfabetet utan problem när jag var två.

Mitt favoritord på engelska när jag var typ 3-4 år var Hippopotamus, som betyder flodhäst.

Mina idoler som liten var Markoolio och Magnus Uggla.

Jag har inte sett avatar.

Jag hatar apelsinjuice.

Jag hatar skaldjur.

När jag var liten var potatis min favoritmat. Potatis och knäckebröd.

Mjölk
är det absolut bästa som finns, och jag blev laktosintollerant som tonåring (Y)

När jag var typ 3 var min stora dröm att bli skogsarbetare och såga ner stora träd. *0*

Jag är fruktansvärt rädd för sprutor.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: