kindaweird

2011-02-26
10:45:08

Att drömma...............
Vaknade precis av en mardröm.
Massa fluffiga tecknade djur (hur söta som helt), som hoppade runt på mig och bjöd på ostbågar som en elefant hade i svansen. Jag borde nämna att djuren var tre meter höga och vägde ton. 
De höll på sådär, medans jag febrilt försökte få någon sömn. Sådär höll de på i minst tre nätter i drömmen, och jag kunde inte fly ifrån dom, det var taggtråd runt hela skiten. En tjock gubbe (han från O Brother Where Art Thou, Big Dan Teague) straffade oss om vi försökte slå på djuren.


Sedan vaknade jag, kokhet och livrädd, med världens huvudvärk, och trodde att klockan var typ 8 på morgonen. Ah gött, uppe tidigt. Så tog jag upp datorn och tittade besviket på klockan.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: