kindaweird

2012-07-30
14:10:01

Halmstad
Åh hej.
Jag avskyr när jag sover bort dagar på detta viset! Nu är klockan 14 och jag har ingen annan än mig själv att skylla. Satt uppe till 07..
 
Tänkte iallafall lägga upp lite bilder från campingtrippen. Jag, min lillasyster och min mamma åkte till Halmstad i fyra dagar och hade den skittrevligt! Älskar den staden!
Ni som är vänner med mig på facebook har kanske redan sett de här bilderna..

Hajen tappades bort säkert fem gånger och återfanns på de allra märkligaste ställena.

Tylösand. After Beachen drog igång och basen dunkade över den kilometerlånga stranden.
Vädret var outstanding de tre första dagarna. Sista dagen, när vi ändå skulle hem, kom ösregnet.

Det dåliga lördagsvädret resulterade i lunch i bilen.
1,5h bilkö. Det var översvämningar och bilvoltningar och motoröverhettningar och kollisioner hela vägen genom göteborg. kaos.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: