kindaweird

2013-06-06
20:07:43

Student 2013
Bal 24/5 @ Gustafsberg.
   
Studentfirande 3/6 @ landbadet och flakfix @ skolan.
      
och så en liten studentdag. typ världens bästa.
      
   
   
Vaknade upp klockan 16 idag med en stukad tå, gårdagens smink och väldigt leriga fötter. Fortfarande hur trött som helst. Har fortfarande inte fattat grejen överhuvudtaget. Imorgon åker jag och bästa Tove till Cypern och göttar oss i solen ett tag. Känns aningen fint. Grattis till mig och tack ALLA som gjorde min dag fantastisk. Loveyou.

Kommentarer:
#1: Idaaaaa

Tack själv världens finaste vän, saknar dig som tusan! SNART SKALL VI SES! Love u <3

2013-06-15 @ 23:17:09
#2: Idaaaaa

Tack själv världens finaste vän, saknar dig som tusan! SNART SKALL VI SES! Love u <3

Svar: Aw saknar dig med min sötnos :D klart vi ses snart, love you too <3
Matilda Engelund

2013-06-15 @ 23:18:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: