kindaweird

2013-10-26
15:47:30

tandsnack..
idag firar vi att jag har haft min tandställning i 913 dagar.
 
nej det gör vi inte, men om 9 dagar ska jag in till sjukhuset för att boka tid för att ta ut den. ni fattar inte hur skönt det ska bli. har haft den så länge så den nästan blivit en del av mig. 
 
och de började förbereda med gummiringar och skit för 948 dagar sedan.
och innan det har jag haft gomskena för överbettet, gomskena för att räta upp vampyrtänderna och blekskena för att få bort mina färgskador.
 
efter att tandställningen är ute kommer jag få ha en ståltråd runt tänderna för att hålla de på plats tills jag blir runt 25år och sedan bleka dem. Om inte blekningen funkar kommer jag eventuellt lägga på en porslinsfasad över framtänderna för att få bort mina fula fläckar från när jag var liten.
 
kommer fan aldrig ta slut D:

(Precis innan jag började med rälsen)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: