kindaweird

2010-04-18
12:10:08

Babbel.

Helluu sweeties.

Jag har egentligen bara en bra orsak till dålig uppdatering. Och det är att jag alltid lyckas ställa musen utanför skrivområdet och trycka på tabort/tillbaka knappen....... Ja. Precis så smidig är jag. Detta händer iallafall en gång om veckan. Och då orkar jag aldrig skriva om hela inlägget och så går jag därifrån..

I fredags var det fest på stranden. Det var mysigt. ;)
Och igår.. så åt vi pizza. Jag Sarah Filip och William. Sedan så slappade jag typ bara. Spelade lite gitarr och så    :-)

Idag ska jag på elgitarren.. Sedan kanske.. vara lite med Noomi om jag får tag på henne :)

Undra om det går att åka moppe med gitarrväskan på ryggen.. Hm. Den som inte testar får inget veta.

Seeya.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: