kindaweird

2010-06-12
14:47:11

Lördag.
Skolavslutningen var nice som as.
Fruktansvärt värt.
Värteli-värteli-värt-värt.
Det var fest hemma hos Sarah. Mycket bra. Mycket bra.
Sommarlov känns däremot inte alls aktuellt.
Det suger.
Man ska ju ha den där awesome känslan när det är sommarlov. Nu regnar det och jag går fortfarande runt i vinterjackan. Helt otroligt. Badat har jag inte heller lyckats göra. Herrejisses. Ka-ta-strof. Västkusten suger just nu.

Nej, idag ska lillasyster ha kalas, så jag måste städa mitt rum, som förresten blivit klarrenoverat. Awesome !
Bild kanske kommer :3
Om jag har lust.
Mohaha.
Nä.
Hej på er.

Kommentarer:
#1: Kristin

de va asniiice!! :D sååå jävla värt asså! heelt sjukt! bästa avslutet ever juu :D <3

2010-06-12 @ 22:17:45
#2: matilda

Haha ja som as !! :D

Haha förra avslutningen va ju faiiil x) <3

2010-06-13 @ 12:15:07
#3: kristin

ahhaha xD det kan man lugnt säga att den va xD <3

MKT bättre i år ;)

2010-06-13 @ 16:27:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: