kindaweird

2010-06-24
19:38:25

Torsdag.
Haluuuu.

Juste, ny header. 
Eller ah. Nä. Den var ny. För en vecka sedan eller nåt.
Ganska epic är den.

Nu är iaf gitarrkursen/lägret/kalla-det-vad-du-vill över. Trist.
Kommer sakna alla trevliga människor :(
Kanske går nästa år igen :) Det blir trevligt.

Juste, det var konsert igår. 
Jag faila som ett litet as. Som ett as ! AAAS !
J*vlar vad jag faila. Jag har nog aldrig failat så hårt i hela mitt liv. Jättepinsamt var det.
Jag har det på film, men det får ni inte se. Det får inte ens jag se. Jag tror jag ska slänga det filmklippet så att det aldrig någonsin kommer fram igen.
Herrejisses.

Just nu: musik. 
Alldeles strax: Gitarr.
Efter det: Mat.
Sedan: Vet inte.
Megasent: Sova.

Kommentarer:
#1: kristin

koom igen! :D vill se :D

puss <3

2010-06-24 @ 22:05:11
#2: matilda.

Hahaha aldrig i livet x)

(a)

Pussar <3

2010-06-24 @ 23:05:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: