kindaweird

2010-06-21
18:25:39

Uppdatering ang. gitarrlägret.
Herrejisses. Min gitarrgrupp är helt random.

En sjukt skillad etiopier från södermalm
En kille från Afganistan, som har bott i Sverige i 8 månader och bara spelar persiska melodier.
En dagisfröken från Stockholm som bara kompar
En helt vanlig mamma som har spelat i 3 år.
En värmlänning med cowboyhatt.
Och så jag.

Det är trots allt bara halva gitarrgruppen, den andra vet jag inget om. Har bara sett dom lite.
Det går annars bra för mig. Jag spelar på och på onsdag är det konsert. Hehe. Ojojoj.
Snart ska jag tillbaka och titta på lärarnas konsert. Spännande. Dom är sjukt skillade hela gänget. Kul att få höra Christer också, min lärare, har inte fått höra honom spela live seriöst någon gång. :-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: