kindaweird

2010-05-02
11:25:36

Sweeeeet
Igår var Ella & Matilda på torp.
Eller snarare,
Igår var Random & Epic på torp.
Jag köpte örhängen :') Dom är faktiskt jättefina. Laddar kanske upp bild senare. Vi får se om jag hinner.
Iallafaaaall..
Efter att vi hade varit fail på torp så va vi i uddevalla litegranna. Ella klagade på sina klackskor och jag skrattade åt henne och sa lol. Då blev hon sur. :-(
Sedan eldade vi godisbilar i en busskur. Då luktade det mashmallows. Det var mysigt.
Efter det åkte jag hem och åt mat. Sedan kom william. Så vi gick på en promenad och låg och filosoferade i ett litet hus på en ö.
Sedan åkte vi hem till honom. Spelade lite bas (jag är jätteduktig (A) ) Lyssnade på lite abba. Tittade lite på hans tak. Såg på Jurassic Park 3 två gånger. Somnade under andra gången båda två. Vaknade, åkte hem vid två på natten på en frostig moppe. Läskigt. Somnade nästan på moppen. Ufff.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Det är egentligen elgitarr.. Men vi kanske ska till IKEA istället. Och sedan kolla på min lilla kusin Leo. Har fortfarande inte träffat honom :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: