kindaweird

2010-11-09
22:33:39

Bara för att jag är tråkig
Ditt namn? Matilda
Hur lång är du? 162 elr nåt. ingen aning.
Spelar du något instrument? en hel del. orkar inte dra upp alla.
Dina första tankar när du vaknar? ohnoes what time is it?
Vart befinner du dig just nu? i mitt rum
Biter du på naglarna?
på ena handen ;D
Har du några husdjur? en kaaatt,
Är du singel? nei
Vem är snyggast? ingen är snyggast, alla är vackra.
Vem vet mest om dig? Jadu, ingen aning
Vad vill du ha just nu? kaffe
Ditt mål i livet? Inte hata, vara en bra person, inte säga någonting elakt.
Rädd för? mörker, höga höjder (ibland) och döden.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 93a 
McDonalds eller Burgerking? donk
Sjunger du? hellre än bra måste jag säga
Vad har du för skostorlek? 36-37-38 (:
Vill du gifta dig? Jag vet inte, naeh,
Kommer du överens med dina föräldrar? ja det gör jag allt
Din hårfärg? egentligen mörkblond, men nu mörkbrun.
Skor du hade på dig idag? vans
Kläder du har på dig? tshirt och trosor
Favoritårstid? sommar
Favoritmat och dryck? har massvis med favoriträtter! omöjligt att välja en, pappa äger på mat. dryck; oboy. eller mjölk. eller cola.
Hur svarar du i telefonen hemma? hej de e matilda
Hur svarar du i mobil? hallå? eller jaaa?
Sov du ensam inatt? ja
Vad gjorde du kl 08 imorse? satt på bussen 
Vad var det senaste någon sa till dig? det börjar bli lite sent att göra ändringar på novellen om du ska lämna in den imorgon.
Druckit idag? kaffe, vatten och saft
Vad är det för väder hos dig nu? stilla, mörkt
Godaste glassmaken? vanilj typ.
Drömmer du mardrömmar? händer
Favoritklädsel? soft
Favoritgodis? godis!
Hur många kuddar sover du med? 5
Längtar du mest efter just nu? Jul och william. ♥
Vad luktar det nu om du sniffar lite? ingenting, kanske lite shampoo från mitt blöta hår ._.
Saknar du någon just nu?
ja
Snus eller cigaretter? cigg :/
Vill du ha barn?
absolut !
Längtar du till din nästa födelsedag? njä
Är du blyg? ofta, ja. 
Tycker du att du har fin dialekt? har ingen..
Tycker du om fester? ibland
Tycker folk du är snygg? inte vet jag ?  
Har du använt någon hårprodukt idag? shampoo och balsam?
Vad har du för planer till helgen? nej! soft.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? bryr mig inte..
En bra film? hatar den här frågan !
Vem får en kram? En fin pojke.
Vem får en puss? Samma pojke ♥
Hund, råtta eller katt? kaaaatt !
Tycker du om din pappa? jaklart ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: