kindaweird

2011-08-30
15:55:30

Blöh.
Lyckad morgon indeed..

Skulle göra kaffe på morgonen (och detta var idag extra viktigt eftersom jag inte druckit något kaffe igår) och när den puttrat klart och jag skulle dricka det så var det fullt med pulver i kaffet och så hann jag inte sätta på något nytt eftersom jag hade sjukt bråttom till tåget.
Väl vid tågstationen blir jag tvungen att tvärbromsa inför en ful bil som kom ivägen. Det hade regnat på morgonen så moppen tappar fästet och jag ligger där på marken med hela moppen på foten och knät uppskrapat. Massa folk hade sett den otroligt snygga vurpan och kom fram för att kolla läget.

Herrgud vad pinsamt, höll på att dö där.

fu.

Kommentarer:
#1: alice

hahaha men matilda, åå stakars dig! gick det bra? <3

kraaam

2011-08-30 @ 20:10:45
#2: alice

hahhahahha men matildaaaa! gick det bra?! <3

kram

2011-08-30 @ 20:11:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: