kindaweird

2011-05-15
16:52:33

weekend
Har nyss varit och ätit thaibuffé med familjen :-)
Svingott.
Var och köpte mig ett par nya skor innan också.

mhm. ska slänga mina gamla converse nu :'(

Annars var helgen jättetrevlig. Var hos Sarah med tjejerna i fredags och igår åkte jag hem till Alice och Lovisa och var hemma hos massa folk och åt god mat och såg på eurovision :D 


bild @ tågresan till Alice :)
(Haha Alice, när jag skulle hem så stannade tåget och sa att vi inte kunde åka med längre, så jag fick ta vägen runt orust -.- så det tog 2 timmar att komma hem, istället för 40min XD )

Kommentar:
#1: mimmi.

NEEEEEEEEJ! SLÄNG DOM INTE! JAG KAN TAAA DOOOOOOM! ÄVEN FAST DET ÄR HÅÅÅÅL I, SNÄLLA, SÄG ATT DU INTE SLÄNGT DOM!

2011-05-24 @ 07:27:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: