kindaweird

2011-10-20
14:54:17

blä
Hejsan. Tänkte att jag kunde skriva ett seriöst inlägg för en gångs skull.
Jag har bestämt mig för att draa ner på bloggandet. Grejen är att jag känner att jag behöver göra något med mitt liv, att sitta vid datorn ger mig inget, och att skolan snart är slut och att jag måste ge mig fan på att klara det bra.
Jag ska börja äta bättre och träna mera.
Spela mer gitarr och lära mig munspel seriöst.
Jag ska inte lägga ner mer tid på att bara sitta och inte göra någonting framför datorn.
Jag ska umgås mera med min lillasyster och jag ska vara mer allmänt social.
Jag kommer fortfaranda blogga då och då, jag menar va fasen, kommer aldrig kunna hålla mig borta från den :)

men bara så ni vet.
om ni följer mig på bloglovin så ser ni när jag uppdaterar (a)

Kommentar:
#1: alice

åååh det där är min matilda de!!! braaa <3<3<3

2011-10-20 @ 16:49:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: