kindaweird

2012-04-03
10:02:28

längtan till utlandet
Hej igen gamla vänner.

Shit, min hals är så svullen så att jag nästan blir rädd. När det tillochmed är jobbigt att andas har man en anledning bör man bli lite orolig.
Jag klär mig för tunnt antar jag.

Och det är så typiskt det svenska vädret; himla opålitligt och beter sig som en tonårstjej med pms.
Ena dagen är det solsken, sommar och glatt humör, andra ligger graderna på minus och man blir tvungen att passa sig noga för att inte bli slagen i ansiktet av trädgårdsmöbler som kan komma farandes; storm.

Och det är så typiskt mig att varje år lita på den där tonårstjejen med pms. "Shiiiit, idag är det 30 grader i solen! Shorts, bikini och glass." Sedan så tror jag att det föralltid ska vara så varmt, och fortsätter klä mig tunnt även när stormen kommer. 

Nej, jag blir så trött. Både på mig själv och på det svenska skitvädret.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: