kindaweird

2012-04-17
11:21:46

Lugna favoriter
1.Favoritfärg?
2.Favoritmat?
3.Favoritdag i veckan?
4.Favoritårstid?
5.Favoritband?
6.Favoritsångare?
7.Favoritskådespelare(manlig)?
8.Favoritskådespelerska(Kvinnlig)?
9.Favoritlåt?
10.Favoritsida på internet?
11.Favorittvkanal?
12.Favoritradiokanal?
13.Favoritreklam?
14.Favoritsport?
15.Favoritland(förutom sverige)?
16.Favoritserie?
17.Favoritbok?
18.Favoritfilm?
19.Favorituttryck?
20.Favoritsvordom?
Favoritfärg?
Marinblå

Favoritmat?
Vegetarisk pastasallad med fetaost och oliver

Favoritdag i veckan?
Fredag

Favoritårstid?
Sommar

Favoritband?
Green Day

Favoritsångare?
Måste nog säga

Favoritskådespelare(manlig)?
Johnny Depp

Favoritskådespelerska(Kvinnlig)?
Jennifer Aniston


Favoritlåt?

Favoritsida på internet?
Youtube

Favorittvkanal?
Kanal 6

Favoritradiokanal?
Rix FM

Favoritreklam?

Båda musikaliskt och fotografiskt sett.

Favoritsport?
Skidor

Favoritland(förutom sverige)?
Grekland! Maten, klimatet, människorna.

Favoritserie?
På TV? O.C.

Favoritbok?
Ett ufo gör entré. Jonas Gardell.

Favoritfilm?
O Brother Where Art Thou

Favorituttryck?
Hej kom och hjälp mig.
Fick höra det en del som liten, då mitt rum ofta såg ut som; hej kom och hjälp mig.

Favoritsvordom?
Haha, jag säger (och skriver) "vafan", hela tiden. Det passar till allt!

Kommentar:
#1: kristin

grekland-ekonomin...

2012-04-17 @ 23:38:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: