kindaweird

2012-08-19
14:58:28

2012
Jaha. Då var sommarlovet över.

65
dagar ledighet.
42 filmer sedda.
3 havsdopp.
3 dagars jobb på liseberg classics.
3 dagars jobb på wayoutwest.
1 dag på skara sommarland.
1 biobesök.
1 campingsemester.
1 ullaredsbesök.
0 grillningar.
0 mareldsbad.
samt ett stort gäng festliga tillställningar.
 
jag är glad. det har inte hänt jättemycket, men jag har tagit det lugnt och eftersom väldigt många haft sommarjobb så har det varit svårt att umgås.

Har lyssnat på mängder Ane Brun, Cornelis, Jose Gonzalez och Ben Howard. Deppigt och inte alls särskilt taggande, men fint. Mycket fint. 

 

Kommentarer:
#1: Alice

åh, det är verkligen hemskt att skolan börjar redan imorgon :o
det har verkligen inte känts som sommar detta året..
då är det bara å vänta på vintern igen, brrr haha :(

Svar: Ja eller hur, vafan! vi missade kulturkalaset också btw.. kul-t.
Matilda Engelund

2012-08-19 @ 15:24:45
#2: Anonym

Åh nej :( förra sommaren ägde! Men denna sommaren har varit tråkig, nästa sommar hoppas jag blir bättre! :D

Svar: Ja det får vi hoppas på! :D
Matilda Engelund

2012-08-19 @ 16:55:23

Hej, Jag känner dig och jag tycker att min sommar har varit underbar för jag visste att en ängel skulle komma från paradiset och se mina ogön när jag passerar förbi gatan på sinclair, tro eller ej, men jag tror att jag är kär.

Hoppas du passerar förbi min gata, kommer att be.
Du är så vacker, att jag blir kär, det enda jag kan göra, är att leva med denna missär.
Jag förtjänar inte dig, du får ursäkta men min kärlek är inte lika stor som din ljusa, blåa ögon och din guldiga hår. Jag strävar efter i mina drömmar att någon gång jag kan röra, dig, känna att du är min och att jag är din.

Jag kan tyvärr inte säga vem jag är, men bara lämna en bit av känslan hur mycket jag önskar att du vore min.

Ha äran att hitta en man, som behandlar dig, som förtjänar dig, som älskar dig. Vi säkert ses någong gång utan att du märker att jag skyddar från allt ont, för jag är den ängeln som du har bett för länge sen.

Ta hand om dig, och sluta aldrig att spela det som gör att du mår bra, klassiskt musik.

Med all kärlek din vän:
//Vinden från Ljungskile Gatan.

2012-09-20 @ 13:17:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: