kindaweird

2012-01-23
16:37:27

Bam ♥
Herregud, har suttit och varit heldöd hela dagen.
Var hemma från skolan i hopp om att få gjort lite läxor.
Har suttit och väntat på pappa som skulle köpa kaffe sedan jag vaknade, vid 9.
Kunde verkligen inte koncentrera mig på skolarbetet alls.
Men för en timma kom han hem, och nu, efter att ha hällt i mig tre koppar kaffe,
känns det riktigt bra igen!

Lyssnar på nån jäkla pianoskit som ska vara bra för
hjärnan när man pluggar, och det hjälper faktiskt.
Det är väl nån kombination där,
mellan kaffe och klassisk musik.

Sedan måste jag tacka Tove för att hon la upp denhär videon på fb.
Dog.


Kommentarer:
#1: William

så du tog ledigt från skolan för att börja plugga klockan halv 5? make sence ;)



hehe :)

2012-01-23 @ 17:33:48
#2: matilda

SV: meh ! jag har pluggat innan också ! lovar :)

2012-01-23 @ 18:35:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: