kindaweird

2012-06-18
22:59:19

Okej.. en lista igen.
DAG 1: Det här får mig att må bra
DAG 2: Jag om 10 år - Jag för 10 år sedan
DAG 3: Dagens outfit
DAG 4: Mitt största intresse
DAG 5: Det här åt jag idag
DAG 6: I min väska
DAG 7: Senaste bok jag läste ut
DAG 8: Berätta ett minne från en resa.
DAG 9: Sporter jag gått på genom tiderna
DAG 10: En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
DAG 11: Mitt mellannamn och vad jag tycker om det.
DAG 12: En låt som får mig att gråta.
DAG 13: En låt som alltid får mig att må bra.
DAG 14: Mina favoritbloggar.
DAG 15: Mina favoritfilmer.
DAG 1: Det här får mig att må bra
DAG 2: Jag om 10 år - Jag för 10 år sedan
DAG 3: Dagens outfit
DAG 4: Mitt största intresse
DAG 5: Det här åt jag idag
DAG 6: I min väska
DAG 7: Senaste bok jag läste ut
DAG 8: Berätta ett minne från en resa.
DAG 9: Sporter jag gått på genom tiderna
DAG 10: En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
DAG 11: Mitt mellannamn och vad jag tycker om det.
DAG 12: En låt som får mig att gråta.
DAG 13: En låt som alltid får mig att må bra.
DAG 14: Mina favoritbloggar.
DAG 15: Mina favoritfilmer.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: