kindaweird

2012-06-03
19:15:35

Liseberg Classics
Tjeeeenare folket.
Nu är jag klar med mitt jobb på Liseberg och är mer än nöjd. Saknar det nästan redan. Det har varit sjukt roligt och man har träffat mycket trevligt folk!
Knäppte några kort under tiden också.

Jonas från Danmark.

Kickflip.

Bäste Daniel.

Finväder i Göteborg på finalen. Det enda molnet som syntes hade fastnat i Atmosfear.

Publik och holländarn Tim i mitten.

Vinnare av Liseberg Classics 2012; Gustav Tönnessen från Norge.

Koffe, som kom tvåa.

Issa, min arbetskamrat.

90 gradersväggen var helt livsfarlig och Gustav trillade med ansiktet före ner i backen efter första finalåket.

Klaus Bohms från Brazilien och halmhatten kallades Jonathan.

..kände att den svartvita bilden kanske inte alls passade in med de andra, men lisebergshuset är så rosa så jag spyr, ha ha ha.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: