kindaweird

2012-05-19
16:56:45

Folk kallar mig överambitiös

(tryck f5 först)
Här har ni, damer och herrar, min topplista av ESCs låtar 2005-2012.



Lettland 2005
Jag var 10 år och smälte framför tvskärmen. 
Tyckte att ena killen påminde och Drake från "Drake & Josh" 
och lärde mig teckensspråksdansen utantill.


Litauen 2009
Heartbroken tjej och allmänt fin låt.


Storbirtannien 2008
Ball kille kom på sistaplats i finalen. Älskade låten :c


Makedonien 2005
Danslåten numero 1 för en tioårig matilda, haha.



Irland 2011
Hela svenska folket satte i halsen när de fick se de
hyperenergiska tvillingarna med långt hår, även jag.


Ukraina 2007
Nämen titta, en discokula har tagit plats på scen.
Matilda gillart. (helt gal1)



Israel 2008
Vacker låt, fint språk, och otroligt begåvad kille.



Litauen 2006
Helt värdelös text, men älskade den ändå. 
Tyckte att andra sångaren var fenomenalt cool.



Turkiet 2010
Linkin Park inspirerat, känns verkligen inte som ESC, kärlek! 
Att blanda rap med rock är asballt.



Danmark 2005
Jag var allvarligt talat kär i den snubben. Han hade
sinnessjukt fin röst, världens leende och smilgropar. Dog.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: