kindaweird

2013-02-10
15:16:27

weekend
Åh, måste bara säga att i torsdags hade jag premiärbesök på Överby med bästa Ida! Hittade mängder av grejer som jag ville ha, men det enda jag fick köpt var donkenskit, såklart. haha.


Och i fredags anlände studentmössorna till skolan. Jag och Ida taggade i skolan hela dagen, sedan dansade jag omkring i den hemma ett tag, innan jag tog mig till Sandra och hade tacomys med brudarna. Natten utspelade sig i Göteborg och på nattklubben Parken.
 
 
På lördagmorgonen kom pojkvän hit och väckte mig och åt cheeseburgare med en mycket trött Matilda. Sedan åkte vi fyrhjuling badass-style och höll på att köra på mina grannar. På kvällen kom bästa Tove hit och melodifestivalen stog på schemat. Vi lagade tacos och höll på att spy i soffan båda två pga. på tok för många tacochips. Sedan kollade jag och syrran på gaygalan, dirty dancing och cockpit.

Idag är det söndag och jag har gråtit en rejäl skvätt över mina bankkontouppgifter. Theo kommer kanske hit, mamma kommer hem från Danmark med taxfreegodis och jag päser förväntansfullt omkring i mjukiskläder. 

Kommentarer:
#1: alice

längesen vi träffades :( börjar bli dags igen!! :D
du har inte lov denna veckan va? <3

Svar: Verkligen! Nej nästa vecka :( <3
Matilda Engelund

2013-02-10 @ 15:58:39
#2: Idaaaaa

Verkligen en super mysig vecka! Vi får hitta på något på lovet tycker jag :) !!!

Svar: Ja verkligen! Det ska vi absolut :D
Matilda Engelund

2013-02-11 @ 22:24:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: