kindaweird

2013-03-06
16:53:18

the worst

Okej, jag har bara berättat för mina närmsta vänner, men jag och Theo är inte tillsammans längre. Så jag har varit nästintill deprimerad i ett par veckor. Helt sjukt, gråtit tills inga tårar funnits kvar, suttit och stirrat ut i tomma intet och levt på vatten och kosttillskott-tabletter. Dock är jag extremt bra på att hålla mina känslor inom mig, så det kanske inte märkts utåt, men nu vet ni, ni som läser min blogg.

Idag är jag bara arg, så nu ska jag sätta mig och börja skriva på en självbiografi.

Kommentarer:

Tänker på dig finaste <3!!

Svar: Aw tack sötnos <3
Matilda Engelund

2013-03-06 @ 18:46:48

Men åh, finaste Matilda! Kram på dig! <3

Svar: sötnos <3
Matilda Engelund

2013-03-23 @ 23:31:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: